Digitál ako multiplikátor pre tlačiarenský priemysel
Autor: Aultrin Vijay 23. januára 2020
Náš priemysel je zvyknutý robiť všetko určitým spôsobom a po mnohých rokoch sa nezmenil, uviedol Vivek Bhargava, generálny riaditeľ spoločnosti DAN Performance Group, na tlačovom summite 2020 v NCPA v Bombaji.
Uviedol, že na predaj produktu sa vynakladá veľmi malé úsilie. „Toto je najväčšia výzva. To je dôvod, prečo „mileniáli“ (niekedy aj uvádzaná ako generácia Y) nie sú nadšení, aby sa dostali do tohto odvetvia. “
Bhargava povedal, že digitálny vek nie je pre digitálny marketing. „Digitálne prekročili všetky vertikálne a priemyselné odvetvia. Môže nám to pomôcť osloviť zákazníkov, porozumieť spotrebiteľským trendom, riadiť smernice a školiť ľudí. “
Dodal, že digitálne technológie by sa mali používať ako katalyzátor vo všetkých odvetviach a organizáciách, čo sa stáva multiplikátorom pre všetky funkcie, ktoré spoločnosti vykonávajú. „Kľúčom je, že sa musí používať ako médium,“ zdôraznil Bhargava.
Povedal, že k prerušeniam dochádza veľmi rýchlo v dôsledku exponenciálnych technológií, ako sú AI a blockchain.
„3D tlač bola vynájdená pred 35 rokmi. V nasledujúcich 5 rokoch môže byť stokrát väčšia ako v súčasnosti, pretože keď exponenciálna technológia dosiahne určitú hmotnosť, začne sa množiť, “vysvetlil Bhargava.
Ďalej vysvetlil, že keď bol vyrobený parný stroj, tak mal veľký vplyv na prepravu. „Exponenciálne technológie však môžu narušiť zasiahnúť niekoľko vecí súčasne.“
Hovoril o ľuďoch hovoriacich o digitálnych stratách. „Spoločnosti ako Netflix, Facebook, Microsoft a Amazon neboli počas prvých 10 rokov ziskové. Snažia sa však, aby bol taký výnosný ako dnes, “uviedol Bhargava.
Navrhol, že je dôležité porozumieť tomuto pojmu. „Dni zákazníkov, ktorí k nám prichádzajú, sú preč. Musíme sa dostať z kresla a preskúmať trh. “
„Potrebujeme osobné spojenie s našimi zákazníkmi. Niektoré balíčky majú dnes personalizované kódy QR, čo spoločnostiam pomáha pri pripojení k rôznym jedinečným zákazníkom. Aj dnes niekoľko nadnárodných gigantov stále nemá údaje o ľuďoch, ktorí kupujú svoje výrobky, “dodal.
Navrhol, aby sa konvenčná tlač a digitál spojili.
Ako príklad uviedol, že v Južnej Kórei bola ponuka obchodu vytlačená vo vlakoch. „Každá jednotlivá položka mala kódy QR. Produkt môžete naskenovať a objednať si. Pred príchodom domov bude váš produkt doručený priamo pred domom. “
Povedal, že ak sa v Indii prijme podobná stratégia, spoločnosti by mohli mať obrovské výhody, pričom by mali mať na pamäti šesť miliárd ľudí, ktorí dochádzajú železnicou za rok.
„Myslím si, že budúcnosť tlače je pre mňa hyperlokálna. Toľko vecí môžete urobiť personalizáciou s údajmi a zákazníkmi, ktoré už máme. Ak prinesiete inováciu zákazníkovi, rozšíri to jeho podnikanie a automaticky vaše podnikanie, “navrhol Bhargava.
„Hneď ako začneme myslieť na seba ako na ľudí, ktorí pomáhajú svojim zákazníkom pri dosahovaní ich obchodných cieľov, myslím si, že to skutočne rozšíri toto odvetvie,“ uzavrel.
Zdroj: PRINT WEEK 2020